Home Muziek De ID&T Group onderdeel van Superstruct Entertainment neemt een belang in de...

De ID&T Group onderdeel van Superstruct Entertainment neemt een belang in de Apenkooi Groep

© ID&T

Entertainmentbedrijf ID&T Group, onderdeel van live entertainment platform Superstruct Entertainment, sluit een samenwerkingsovereenkomst met Apenkooi Groep. Het strategische partnership stelt Apenkooi in staat om haar groeitraject te versnellen. 

Het verhaal van Apenkooi begon in 2004 met een lokaal feest in de Utrechtse “Club Monza”. Twee decennia later is Apenkooi uitgegroeid tot een van de toonaangevende elektronische muziek promotors in Nederland, en vandaag de dag omvat hun evenementen portfolio gerenommeerde merken als DGTL, STRAF_WERK, Pleinvrees, Amsterdam Open Air en The Gardens of Babylon; Apenkooi organiseert ook festivals in het buitenland en promoot de elrow evenementen in Nederland. Naast het voortzetten van haar flagship evenementen, zal de samenwerking met Superstruct en ID&T nieuwe kansen voor de groep ontsluiten op het gebied van brand partnership activaties en duurzaamheid van evenementen, voortbordurend op het succes van DGTL – ’s werelds meest duurzame dancefestival. 

“We zijn verheugd over de samenwerking met Superstruct en ID&T. Het aansluiten bij een wereldwijd platform van toonaangevende, gelijkgestemde ondernemers zal Apenkooi naar het volgende niveau tillen en ons bedrijf in staat stellen om de talrijke groeikansen binnen brand partnerships op elektronische muziek evenementen en duurzaamheid aan te grijpen”, aldus Jasper Goossen, CEO en co-founder van Apenkooi.

“Wij zijn erg blij en trots dat we zo veel getalenteerde en gepassioneerde mensen bij onze familie kunnen voegen. Niet alleen heeft Apenkooi een geweldig portfolio van eigen merken zoals DGTL, STRAF_WERK en Pleinvrees, we zijn ook al jaren samen partner in een aantal festivals zoals Amsterdam Open Air, Valhalla en By the Creek. Naast de vele populaire festivals wordt ook hun in-house brand partnership agency onderdeel van de groep. Voor ons brand partnership team is dit een hele belangrijke stap om het partnership portfolio verder uit te breiden met commerciële en kwalitatieve proposities.” aldus Ritty van Straalen, CEO van ID&T Group.

Bron en fotyo © ID&T