Disney+ introduceert vandaag een nieuw abonnement met reclame naast twee advertentievrije opties. Hierdoor krijgen consumenten meer keuze en flexibiliteit bij het selecteren van een abonnement dat past bij hun behoeften.
Dit uitgebreide aanbod aan abonnementen biedt toegang tot entertainment van wereldklasse vanaf slechts €5,99 per maand, inclusief bekroonde en door critici geprezen entertainment, waaronder exclusieve Original series, blockbuster-films en binge-waardige shows, allemaal afgestemd op persoonlijke streamingvoorkeuren.
Marco de Ruiter (Countrymanager The Walt Disney Company Benelux) zegt hierover: “De lancering van vandaag markeert een nieuw hoofdstuk voor Disney+ in Nederland, waardoor zowel abonnees als adverteerders meer keuze krijgen. Abonnees kunnen een abonnement kiezen dat bij hun budget past, terwijl ze kunnen genieten van een uitgebreide collectie bekroonde Original series en blockbuster-films.”
Michel Dupont (Director Adsales The Walt Disney Company Benelux) zegt hierover: “Disney+ heeft een uitgebreid portfolio met wereldklasse merken en bekroonde inhoud. Dit biedt adverteerders een unieke kans om zich te verbinden met geliefde content. Sinds de lancering werken we samen met veel geweldige merken in Nederland. De positieve reacties van onze klanten zijn overweldigend. We kijken uit naar meer innovatieve samenwerkingen die passen bij ons uitzonderlijke filmaanbod en tv-series.”Disney+ biedt voor ieder wat wils, met nieuwe tv-series, blockbuster-films en exclusieve Disney+ Originals. Van Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic tot het general entertainmentmerk Star. Disney+ biedt o.a. content aan van studio’s als: FX, ABC, Disney Television Studios, Searchlight Pictures en 20th Century Television. Met een grote hoeveelheid aan entertainment die alles omvat van documentaires tot veelgeprezen drama, en van komedie tot klassieke animatie.
Klanten hebben nu toegang tot de volgende drie Disney+ abonnementen:
Bron en foto © The Walt Disney Company