Vandaag kondigt Amazfit zijn officiële intrede in de Nederlandse markt aan. Het merk is toonaangevend op het gebied van wearables en heeft wereldwijd bekendheid verworven sinds zijn ontstaan in 2014. Amazfit brengt stijl en innovatieve technologie samen, met als doel om extra waarde toe te voegen in diverse dagelijkse situaties en toepassingen. Ook is de eerste productlancering een feit: de GTR 3- en GTS 3-smartwatches zijn nu verkrijgbaar bij verschillende retailers in Nederland.
Merkwaarden, visie en missie
Amazfit stimuleert een gezonde levensstijl, juicht zelfexpressie toe en streeft naar een positief zelfbeeld voor iedereen. Aan de hand van zijn veelzijdige producten komen gebruikers dichter bij hun passies te staan en middels technologische innovatie krijgen gebruikers beschikking over functies die persoonlijk en betekenisvol zijn. Dankzij deze vele features en customization-opties kunnen gebruikers hun eigen stijl en de manier waarop een smartwatch wordt gebruikt volledig naar eigen hand zetten. Ontdek nieuwe passies en interesses en deel deze eenvoudig met andere gebruikers.
Joy Bouhuys, Sales Director Benelux bij Zepp Health vertelt: “We zijn er trots op dat we wereldwijd al jarenlang onderdeel uitmaken van miljoenen levens en dat we een bijdrage kunnen leveren aan het uitdrukken van een actieve, persoonlijke levensstijl. We kunnen niet wachten om ook in Nederland te laten zien waar wij voor staan.”
De klok rond: dit is de GT 3-smartwatchserie
De allereerste productlancering van Amazfit in Nederland is die van de GT 3 smartwatch-serie. Deze serie bestaat uit een drietal slimme horloges, waarvan twee modellen (GTR 3 en GTR 3 Pro) worden gekenmerkt door een elegante ronde vorm, terwijl de GTS 3 in het oog springt door zijn vierkante vorm. De ‘R’ staat hier voor ‘round’ en de ‘S’ voor ‘square’.
De smartwatches zijn ontzettend eenvoudig in gebruik, bieden uitgebreide monitoring, gezondheid- en sportfuncties en ze staan garant voor een extreem lange batterijduur. De smartwatches worden aangedreven door het intuïtieve Zepp OS. Bovendien werken ze samen met Android en iOS-apparaten en zijn ze aan te sluiten met populaire gezondheidsplatformen, zoals Apple Health of Google Fit. Hierdoor kan de persoonlijke (sport)data van de gebruiker eenvoudig worden gesynchroniseerd met apps als Strava en Relive.
De GTR 3 was eerder al geïntegreerd in shows tijdens Paris Fashion Week en New York Fashion Week én was te zien om de pols van modeontwerper Christian Cowan, een gerenommeerd ontwerper die het nachtleven van New York in een ultramodern jasje steekt.
Amazfit’s GTR 3, GTR 3 Pro en GTS 3 zijn nu verkrijgbaar bij Coolblue, bol.com, Belsimpel, MediaMarkt, BCC en Alternate Nederland. De adviesprijs van de GTR 3 is € 159.-, de GTR 3 Pro heeft een adviesprijs van € 199.- en die van de GTS 3 is € 159.-.
bron en foto © Amazfit